miércoles, noviembre 01, 2006

A dream come true






Per fiiii, un somni complert!!! algo que mai havia ni imaginat! vaig coneixer a KISS en persona!!!
A les 9 d'es vespre vaig partir cap a sa Virgin Store, i al arribar ja hi havia una gran cola. Una vegada més vam acabar xerrant amb els del rodol, comentant discos, concerts,... A les 10.30 mos van fer passar i seguir sa cola dins sa mateixa tenda. Va ser molt emocionant per que dins sonava Dr.Love a les totes (tenc un video preparat que prest penjaré). A les 11 vaig comensar a sentir crids i de fons, per ses escales mecaniques viag veure unes botes de plataforma que baixaven! oh my god!! eren ells en persona. Paul Stanley i Gene Simmons!!!!!! no m'ho podia creure! sa gent cridant com a locos!!!!!
Es van colocar a sa taula van posar per fotos (www.kissonline.com) i van comensar a firmar. Inocent de jo esperava que posasin per fer fotos, però lògicament erem més de 500 persones allà i hauria estat etern. Així hi tot van tornar a demostrar sa seua professionalitat, sent simpàtics amb tothom, donant sa ma... Va arribar es meu turno, i estava que tremolava (kiss significa molt) Vaig donar es dvd i li vaig comentar a n'en paul, que havia vingut d'Espanya per veure'l, tan al concert com allà mateix! i ell va dir "ooooh spaain!! thank you very much" si si si!!! 4 paraules, però era mr. Starchild que tenia davant! i asò no passa cada dia!!! Mr. Simmons no va aturar de fer poses, firmar, treure sa llengu, fent catxondeo!! impresionant!!
Al final he quedat amb un record de per vida i es dvd firmat! que asò val molt!!!!!
LONG LIVE KISS!!!!!!

No hay comentarios: