jueves, mayo 24, 2007

LOST is over


Ja esta escatada! Ahir va acabar sa 3a temporada. Es final és... bueno, capgira tot lo que hem vist fins ara, sa veritat. No deixarà indiferent als seguidors de sa serie. A jo personalment m'ha deixat flipat i frisant de que arribi sa 4a tanda! No se sap ben be quan s'emetrà sa 3a temporada a espanya. Per asso val més tirar de internet i veureu en V.O.
Com he dit, no vui adelantar res perque seria una pu**da dir es final. Ara fins es mes de febrer de 2008 toca esperar.
Deix una imatge de s'episodi... Recordau que a EZTV trobau ses descàrregues! Bon estiu losties!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Unknown dijo...

Hola! no he trobat per aquí cap lloc per posarme en contacte amb algú de l'staff d'aquest gran blog, espero que no us importi si deixo una nota aquí:
La questió es que llegint entrades anteriors (no fa tant que conec el vostre blog) m'he baixat la beta de Joost pero diria que em falta una invitació per poder registrar el programa en si n?
Bueno la pregunta era si tenieu alguna invitació...
si no es molt demanar cnt alguna cosa supermaskarita@gmail.com
mil gràcies!!
mike