domingo, abril 06, 2008

Ace is God



Ahir vaig viure una nit "newyorkina" a radiar!
Vaig estar treballant fins les 19:30h, i al sortir, sabia que ja era s'hora des concert! així a correr cap a sa sala! per sort la tenia a només dos carrers, per això puc dir que vaig corres, crec que és lo màxim que aguanto sense aturar! jeje. Mentres ja m'havia preparat, es Solo album de n'Ace Frehley sonant a l'ipod! Així que ja cap allà, sa sensació era autèntica! Vaig arribar a sa sala, i una hora de cola (vaig correr per no res), però per fi vaig poder entrar!!! Quina passada! Just al Centre de Manhattant, al Nokia Theatre de Times Square! una virgueria! Me va resultar molt curiós reconeixer entre el public, sa mateixa gent que ja fa casi dos anys vam assistir al concert den Paul Stanley, també a NY, o quan vaig fer cola a sa Virgin per poder tenir es Dvd de Kiss firmat per a ells mateixos.
Va se s'hora dels teloners, no recordo es nom van estar bé, però res especial, de fet una mica gaylors!! Jo volia veure a n'Ace, i per fi al cap d'una hora, es van apagar els llums, i va comensar a sonar com una gravació simulant els segons antes del "despegue" d'un coet: 10, 9, 8,... fins que derrepent "Rip it Out" ja sonava! allà el tenia, Ace en persona!!! Autèntic!!! amb un grup molt bo al seu costat, van repassar temes com la mencinada Rip it Out, Snowblind, I want you, 2000 man, Hard Times, Love Gun,... i acabant amb una alcoholica Cold Gin!!! Space Ace a Nova York! TOTAL!

2 comentarios:

TSORM dijo...

joer, enhorabona! té bona pinta, però que 'viejuno' que ha tornat. 2000 man, temasso!

Anónimo dijo...

Here I am and in this city
With a fistfull of dollars
And baby, you'd better believe

I'm back, back in the New York groove (nanoniano, nanoniano...)


Enveja, enveja, envejaaaaaa!

Enhorabona, tiu.