miércoles, julio 30, 2008

Febre Super Nintendo

Fa uns dies que em roda dins es cap pillar d'on sigui una Super Nintendo, i és que sens dubte ha estat sa consola que més m'ha marcat! I veient ses porqueries que facturen avui en dia com sa Sony PS3 que, tot i que té uns gràfics d'espant, s'ha quedat averiada i l'he haguda d'enviar a Sony que no me la tornaran fins a l'Octubre! que quedi clar SERVEI AL CLIENT DE SONY = Mierdaca total! que les den

Viva sa Super Nintendo. Aquells jocs com Parodius, Bugsy, Familia Adams, Supersoccer, Mario Kart, Donkey Kong,...

Us deixam amb un dels videos que més nostàlgia ens desperta als blogueros cementiles:



"ESTAIS EN EL ALERO"

2 comentarios:

TSORM dijo...

jojo! fa poc vaig veure s VHS per ca teua ! espectacularity. jej . jo vot pq te pillis sa N64 amb Mario Kart i Zelda! let's ebay

Anónimo dijo...

Jo vot per sa Super Nintendo, sempre i quan trobis els jocs.