martes, octubre 30, 2007

Leopard?

Sí, ja se que aquest blog comensa a semblar exclusiu per NERDS! però promet que es pròxim post serà sobre una tia buenorra!
Resulta que així com es va atracant es moment d'instalar es nou sistema operatiu d'apple, m'està entrant una certa po. Estic llegint que pot donar problemes, especialment als ordenadors que no funcionen amb intel (com els meus, osea els autèntics!). Tenc tota sa meua feina dins els ordenadors i no me puc permetre una debacle! mhhhh!!!
Si algú es sent com jo, pot enviar un mail a getalife@hotmail.com!

5 comentarios:

TSORM dijo...

uuuuii còpies de seguretat x lo que pugui ser! Jo men encarrec des post de sa tia buenorra, si no fos per es concu dani...

Unknown dijo...

Si fos meva la teva "poma" i donat que duu un powerpc, hi posaria una Debian GNU/Linux for PowerPc. O una Ubuntu, o ...


XD

PD: fer copies de seguretat abans, o no com tu vulguis ;-) Jo solec emprar una partició per els usuaris a part de la del sistema.

Unknown dijo...

Just desprès de haver enviat el comentari anterior m'he topat amb el següent enllaç:

http://www.howtoforge.com/mac4lin_make_linux_look_like_a_mac

Au!

Anónimo dijo...

Si, havia pensat utilitzar aquest programa per fer una copia de seguirtat "bootable" a una HD extern:
http://www.shirt-pocket.com/SuperDuper/SuperDuperDescription.html

Ai quins nervis!

Anónimo dijo...

Et deix aqui un link que pot ser et serveix! ;)

SORT!

http://www.visualbeta.es/1882/mac/backitymac-preparando-la-instalacion-de-leopard/

Ja diràs coses