miércoles, octubre 24, 2007

Oh yeaaaaa!!! me siento gatuno!


Si si i si!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

jaja enhorabona, ets 199 € més freak! jeje, gran compra de dever, per cert, ets conscient de que surt es teu telèfon? jajaja

Unknown dijo...

Juas! LEOPARD ROCKS!!!

Jo ja tenc sa meua economia domèstica a punt de fer es gasto. I no sé pq dic gasto quan hauria de dir INVERSIÓ, una gran inversió.

Joan, Mac rocks, Apple Rocks i supòs que Leopard rocks! faltaria més.

Enhorabona per sa compra!

Anónimo dijo...

jajajaja ostias es ve! bé es igual, que surti es telefon! estic falt d'amistats últimament!

Oscar, açò promet una cosa grossa! ...crec que se perque estic falt d'amistats...

Anónimo dijo...

jaja sa realitat x davant. Muchachada Nuí avui vespre o que? Vindré 1 poc antes!

Unknown dijo...

Joan, açò de ser un "moixet gros i amb cara de mala òstia" (leopard) sempre sòl dur problemes d'amistats! Ara bé, diga-li a nes que tenen Vista avam si tenen amics? jaja
Jo m'estim més ser un Leopard, o un Tiger desactualitzat!! ;)

pd: Ciutadella, poble mac? Estic flipant de maqueros que hi ha, flip.

Anónimo dijo...

Ja ho se ja! te vas enterant i està present!!
S'ha d posar ordre